12 Ekim 2010 Salı

tekrar merhaba...



Kendi tasarımımla, kendi alan adında, yıllardır emek verdiğim blogum (http://selince.selinozgur.com) yurtdışındaki vurdumduymaz bir sunucu sahibi tarafından hunharca katledildikten sonra bana bir yedek klasörü bile teslim edemeyişlerinin üzerinden belki 1 yıl geçti. 

Bir mucize olsun diye bekledim ama olmadı, bloğum içeriği ile birlikte bana geri dönmedi, dönemedi.. 

Tüm heves kırıklıklarımı bir yana bırakıp, "selince neden kapalı?" sorusunu bıkmadan usanmadan soran takipçilerimi daha fazla mahrum bırakmamak adına belki kalıcı belki de geçici olarak blogger çatısına sığındım.

Şimdilik burada öncelikle selince'den aklımda kalan, fotoğraflarını bilgisayarımın ücra köşelerinde bulabildiğim tariflerimi tekrar yazıp, ardından da yeni tatlar denedikten sonra güzel fotoğraflarla sizlere sunmayı planlıyorum.

"Bir müsibet bin nasihattan iyidir" sözünden hareketle bundan böyle yazdıklarımın bir değil iki kopyasını alıp bir daha aynı hüsranı yaşamamak için elimden geleni yapacağım.

Özetle; TEKRAR MERHABA...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder